



3:39
DVICED
A DVICED videói olyan termékbemutatók, amelyek valós szituációkat mutatnak be, és azt, hogy ezekben a helyzetekben miért hasznos a termék.
Az emberek könnyen azonosulnak velük, mert mindennapi pillanatokat dolgoznak fel. Ez a megközelítés közel hozza a márkát a nézőkhöz.
Request an offer!



3:39
DVICED
A DVICED videói olyan termékbemutatók, amelyek valós szituációkat mutatnak be, és azt, hogy ezekben a helyzetekben miért hasznos a termék.
Az emberek könnyen azonosulnak velük, mert mindennapi pillanatokat dolgoznak fel. Ez a megközelítés közel hozza a márkát a nézőkhöz.
Request an offer!



3:39
Anybody
Az Anybody számára edukatív, vicces és kihívás videókat is gyártunk, ezek azért jók, mert egyszerre szórakoztatják és tanítják a közönséget. Az edukatív tartalmak segítenek a követőknek jobban megérteni a táplálékkiegészítők használatát és előnyeit, míg a humoros és kihívás alapú videók virális potenciállal bírnak. Így a márka építi szakmai hitelességét, miközben közelebb kerül célközönségéhez.
Request an offer!



3:39
Anybody
Az Anybody számára edukatív, vicces és kihívás videókat is gyártunk, ezek azért jók, mert egyszerre szórakoztatják és tanítják a közönséget. Az edukatív tartalmak segítenek a követőknek jobban megérteni a táplálékkiegészítők használatát és előnyeit, míg a humoros és kihívás alapú videók virális potenciállal bírnak. Így a márka építi szakmai hitelességét, miközben közelebb kerül célközönségéhez.
Request an offer!



3:39
FansBRANDS
Ez a videó pontosan azt a sorrendet követi, ami egy konvertáló TikTok tartalomhoz kell: egy azonnal megszólító hookkal indul, amit egy termékbemutató követ, majd végül egy konkrét cselekvésre ösztönöz és ad kedvezményt is. Ez a szerkesztési logika nemcsak figyelmet generál, hanem mozgásba is hozza a nézőt.
Request an offer!



3:39
FansBRANDS
Ez a videó pontosan azt a sorrendet követi, ami egy konvertáló TikTok tartalomhoz kell: egy azonnal megszólító hookkal indul, amit egy termékbemutató követ, majd végül egy konkrét cselekvésre ösztönöz és ad kedvezményt is. Ez a szerkesztési logika nemcsak figyelmet generál, hanem mozgásba is hozza a nézőt.
Request an offer!



3:39
BringBag
A Bringbag csapata egy teljesen új, ismeretlen termékkel jelent meg a piacon: a palackgyűjtő kukával. A nulláról kellett felépíteniük a márkát, az üzenetet és az értékesítési stratégiát. A közös munka során hónapokon át folyamatosan teszteltük, finomítottuk és optimalizáltuk a videókat. A tesztelési időszak végére a kampány olyan erős eredményeket generált, hogy a teljes készlet rövid időn belül „sold out” lett.
A Bringbag videói olyan termékbemutatók, amelyek valós szituációkat mutatnak be, és azt, hogy ezekben a helyzetekben miért hasznos a termék.
Request an offer!



3:39
BringBag
A Bringbag csapata egy teljesen új, ismeretlen termékkel jelent meg a piacon: a palackgyűjtő kukával. A nulláról kellett felépíteniük a márkát, az üzenetet és az értékesítési stratégiát. A közös munka során hónapokon át folyamatosan teszteltük, finomítottuk és optimalizáltuk a videókat. A tesztelési időszak végére a kampány olyan erős eredményeket generált, hogy a teljes készlet rövid időn belül „sold out” lett.
A Bringbag videói olyan termékbemutatók, amelyek valós szituációkat mutatnak be, és azt, hogy ezekben a helyzetekben miért hasznos a termék.
Request an offer!



3:39
Drops Bottles
A Drops Bottles számára olyan informatív videókat készítünk, amelyek nemcsak bemutatják a terméket, hanem lehetőséget adnak az anyukáknak, hogy saját élethelyzeteikben is magukra ismerjenek. Ez az azonosulás erősíti a bizalmat és vásárlásra ösztönzi őket. Emellett a „cukiság faktor” kiemelt szerepet kap: a gyerekeknek szánt termékek bemutatásával érzelmileg is megszólítjuk a szülőket.
Request an offer!



3:39
Drops Bottles
A Drops Bottles számára olyan informatív videókat készítünk, amelyek nemcsak bemutatják a terméket, hanem lehetőséget adnak az anyukáknak, hogy saját élethelyzeteikben is magukra ismerjenek. Ez az azonosulás erősíti a bizalmat és vásárlásra ösztönzi őket. Emellett a „cukiság faktor” kiemelt szerepet kap: a gyerekeknek szánt termékek bemutatásával érzelmileg is megszólítjuk a szülőket.
Request an offer!



3:39
Drink Station
Érték-vezérelt tartalom: ha egy márka nem csak a terméket próbálja eladni, hanem társadalmi vagy egészségügyi üzenetet is képvisel, azzal komolyabb, felelősségteljes brandként jelenik meg. Így értéket közvetít. Az edukációs video nem azonnali “vásárlásra ösztönöz”, hanem tudást ad, segít dönteni, elgondolkodtat.
Request an offer!



3:39
Drink Station
Érték-vezérelt tartalom: ha egy márka nem csak a terméket próbálja eladni, hanem társadalmi vagy egészségügyi üzenetet is képvisel, azzal komolyabb, felelősségteljes brandként jelenik meg. Így értéket közvetít. Az edukációs video nem azonnali “vásárlásra ösztönöz”, hanem tudást ad, segít dönteni, elgondolkodtat.
Request an offer!



3:39



3:39

The world isn’t just for 20 year olds, but trust them with your content!
Services
certificates

GDPR
READY

AES
READY
All systems are available.
© 2025 CAP. Marketing Agency Ltd. - All rights reserved.

The world isn’t just for 20 year olds, but trust them with your content!
Services
certificates

GDPR
READY

AES
READY
All systems are available.
Designed and created by: Innomit
www.innomit.com
© 2025 CAP. Marketing Agency Ltd. - All rights reserved.

The world isn’t just for 20 year olds, but trust them with your content!
Services
certificates

GDPR
READY

AES
READY
All systems are available.
© 2025 CAP. Marketing Agency Ltd. - All rights reserved.