Kezdőlap
Kapcsolat
Ha szeretnéd felvenni velünk a kapcsolatot manuálisan, kérlek, írj e-mailt az alábbi címre.
Ha inkább telefonon keresnél minket, az alábbi számon elérsz minket munkanapokon, munkaidőben.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Kérdésed van? 🤨 Itt megtalálod!
Milyen költségekkel számolhatok?
A költségek a kampány típusától, a tartalomgyártás mértékétől és a hirdetések volumenétől függnek. Egyedi ajánlatot adunk, hogy pontosan azt kapd, amire szükséged van.
Csak videós tartalmakat készítetek, vagy mással is foglalkoztok?
Kik vagytok ti, és hogyan lett a CAP. az, ami ma?
Mennyi idő alatt készül el egy TikTok videó vagy reklámfilm nálatok?
Nem vagyunk kamera előtt rutinosak. Tudtok ebben segíteni?
Nem szeretnék szerepelni a videókban. Tudtok segíteni?
Van már nyersanyagunk, csak vágást kérnénk. Vállaltok ilyet is?
Milyen eredményeket lehet elérni egy jól beállított TikTok kampánnyal?
Kapunk riportokat hónap végén?
Mennyibe kerül nálatok egy videó? Van előre összeállított csomag?
Most nyitottunk, nincsen büdzsénk marketingre. Tudtok segíteni?
Hogyan tudunk veletek kapcsolatba lépni, ha együtt dolgoznánk?
Nekem sosem jött be a Facebook hirdetés – biztos, hogy érdemes még ezzel próbálkozni?
Miért éri meg szakértőre bízni a Meta hirdetéseket, ha elvileg én is el tudnám indítani?
Mi a különbség a “Boost” gomb és a valódi hirdetéskezelés között?
Kinek jelennek meg a hirdetéseim? Én is be tudom állítani ezt, vagy ti csináljátok?
Honnan tudom, hogy megéri a hirdetés? Milyen eredményeket lehet látni?
Hetente 15-35 kreatív? Ez nem túl sok? Miért van erre szükség?
Meddig tart, amíg elkezdek eredményeket látni?
Ha eddig nem hirdettem soha, mennyire bonyolult ezt elindítani veletek?
Miért érdemes egyáltalán hirdetni a Google-ben? Aki keres, úgyis megtalál, nem?
Miért éri meg szakértőre bízni a Google hirdetéseket, ha elvileg én is be tudnám állítani?
Mi a különbség a keresési és a display hirdetések között?
Ha sok a konkurenciám, van értelme egyáltalán próbálkozni?
Mennyi idő alatt térül meg egy Google kampány?
Miből látom, hogy jól teljesít a hirdetésem? Kaptok róla visszajelzést?
Mi az, hogy „negatív kulcsszavak”, és miért fontosak
Nem értek ehhez az egészhez – mennyire tudjátok leegyszerűsíteni nekem a közös munkát?